reklama

Sex náš každodenný...

Bude to len malá rýchlovka.Zážitok,ktorý sa odohral v parku,plnom zaujímavých ľudí.Košičania si vedia predstaviť:)...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Snažím sa tomu miestu vyhýbať,ale kto by povedal,že na rôzne individuá narazíš počas letného krásneho dňa v Košiciach.Tak som sa vybrala krížom najväčšieho a najobývanejšieho parku v Košiciach.Cez leto je tam pekne,fontány striekajú o život,holuby občas ohrozia svojím letom tvoju hlavu,je ich tam samozrejme 5 krát viac ako v chladnejších dňoch a ľudí sa tam tiež dosť preženie.
Vybrala som sa smerom od stanice,mala som svoj deň prechádzok po meste.Bolo tak horúco,automticky ma to viedlo k obrovskej fontáne.Jej voda osviežovala ešte aspoň na 2 metre svojimi kvapôčkami studenej vody.No nebola som jediná,ktorá prahla po vode,bolo tam dosť bezdomovcov,aj ľudí,ktorých som nevedela zaradiť,ale tak voda je pre každého:).
Prekvapil ma však pohľad,vlastne dosť zarazil,keď som pár metrov od seba zbadala párik,užívajúci si pod jasným slnkom,na lavičke,ľahko oblečený,vyzlečený tam,kde to bolo potrebné.Priamo pred ostatnými ľuďmi.Aja somár,som len zastala a čumela,ústa otvorené,no nemala som slov a nevedela som sa pohnúť od údivu.Trvalo to samozrejme asi 5 sekúnd,dosť na to,aby si ma tí dvaja všimli.Muž,mal možno okolo 40tky,sa na mňa pozrel a vraví: Vidím,že sa ti to páči,nechceš sa pridať?.. ach jaj,v tej chvíli som sa okamžite spamätala a šla som odtiaľ preč,tak rýchlo ako sa dalo.
Spamätávala som sa pár minút a začala som sa na sebe smiať,že som bola asi jediná,ktorá sa pristavila a urobila si z nich divadielko,chtiac nechtiac.Vravím si,tiež majú svoje potreby,exhibicionizmus to nebol,a či už v parku,alebo doma v posteli,ak musíš tak musíš.Je to prirodzená potreba ako každá iná,netreba sa jej brániť v akýchkoľvek podmienkach..:)
 

Veronika Schwarczová

Veronika Schwarczová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu